Да започнеме со еден едноставен факт: на вашиот бизнис му е потребно присуство на социјалните медиуми.

Не е важно дали водите мала локална продавница или голема национална компанија. Социјалните медиуми се суштински дел од вашата бизнис стратегија за маркетинг.

Социјалните платформи ви помагаат да се поврзете со вашата таргет група, да ја зголемите свеста и препознатливоста на вашиот бренд и да го зголемите вашето водство и продажба. Со повеќе од три милијарди луѓе ширум светот, користејќи социјални медиуми секој месец, овој тренд на социјалните медиуми како основен дел од вашата стратрегија, не смеете да го занемарите.

Она што можеби не го знаете за социјалните медиуми е дека вие и вашата компанија сте подготвени за успешно да го започнете патувањето низ социјалните медиуми. Не треба да ги знаете сите жаргони или зборови кои привлекуваат или продаваат или да имате магичен број следбеници. Можете веднаш да започнете – па дури и да уживате во процесот.

Еве 6 причини зошто инвестирањето во социјалните медиуми е мудар деловен потег:

Гради свесност за брендот кај потрошувачите

Ако вашата таргет група не знае за вашиот бизнис, тие не можат да станат ваши клиенти. Социјалните медиуми ја зголемуваат вашата видливост кај потенцијалните купувачи, овозможувајќи ви да достигнете широка публика со користење на ресурси како време и труд. Сите социјални платформиовозможуваат бесплатно да креирате бизнис профил на сите поголеми социјални мрежи, па – немате што да изгубите.

Дефинирајте го она што сакате да излезете како ваш резултат од социјалните медиуми и потоа треба да развиете стратегија за социјални медиуми. Дали сакате нови клиенти да ги откријат вашите услуги и производи? Дали се надевате да придобиете повеќе локални купувачи на вашите производи? Со креирање на специфична стратегија можете да одредите кои социјални медиуми најдобро одговараат за вашиот бизнис.

Комуницирајте го вашиот авторитет

Клиентите се повеќе информирани и попретпазливи за тоа кои бизниси ги поддржуваат. Пред да донесат одлука, тие ќе направат брзо пребарување за да ја разгледате вашата веб-страница и социјалните медиуми на вашиот бизнис,и врз база на тоа најчесто ќе оформат слика и мислење за истиот.

Дали ќе најдат празна продавница или богат извор на информации? Креирањето на профили што често ги ажурирате со релевантни содржини ќе го изградат авторитетот на вашиот бренд и на тој начин ќе бидете сигурни дека ќе оставите позитивен прв впечаток преку социјалните медиуми, покажувајќи дека вашиот бизнис е доверлив и пристапен и дека се грижи за нивните клиенти побрзо и полесно да дојдат до нив.

Побарајте начини да ја покажете својата експертиза како лидер во вашата индустрија. Со прикажување на она што вашиот бизнис нуди како и вредностите, ќе се воспостави доверба кај потенцијалните клиенти.

Покажете автентичност

Клиентите не се заинтересирани за бизниси и брендови кои објавуваат ” ладни и суви”, корпоративни објави во официјален и непријателски стило на социјалните медиуми.

Наместо тоа, дозволете ја “личноста” на вашиот бренд да свети низ сето она што го споделувате на социјалните медиуми. Вашите објави терба да имаат персонални каракктеристики и да одговараат со карактеристиките на брендот. Како звучи гласот на вашиот бренд? Преку нив вие го преставувате вашиот бренд.

Вежбајте го јазикот кој секојдневно ќе го користите, без разлика дали е тоа секојдневен и смешен, или формален и пријателски. Бидете тоа што сте како бренд а не она што мислите дека треба да сте или она што е актуелно во моментов на социјалните медиуми. Вашите следбеници сакаат да видат вистински луѓе зад вашите социјални профили

Охрабрете ги да се активираат

Социјалните платформи секојдневно се развиваат, постојано објавуваат нови функции и опции, а оваа брзо менување на животната средина може да биде застрашувачка за некои сопственици на бизниси.

Но запомнете: не морате да пробате и користите се што ќе ви се појави како опција. Играјте и пробувајте нови начини за да се поврзете со вашата публика, и дајте си сбее си дозвола да учите во текот на процесот. Еден ден, може да објавите неколку Instagram Stories за да им дадете на клиентите идеја како е “позади сцената” на она што тие го гледаат. Следната објава може да биде многу поразлична, и да креирате брза сесија на прашања и одговори преку Фејсбук Live видео стриминг опцијата. Со текот на времето, ќе добиете подобра идеја за преференциите на вашите следбеници и многу подобро ќе ги осознаете нивните интереси.

Можете да креирате содржина што ќе ги заангажира вашите следбеници – се што ви терба за почеток за видео е едноставно осветлување, телефон и сталак. Исто така, направете тест пред да се вклучите во живо пред вашата публика за да бидете сигурни дека вашата интернет конекција е доволно брзина за да избегнете прекини на видеото.

Овозможете им онлајн поддршка

Социјалните платформи успешно ги разбија бариерите меѓу компаниите и нивните клиенти. Сега, наместо да бараат по телефон, многу луѓе се свртуваат кон комуницирање преку Фејсбук или Твитер,  за да ги решат проблемите со кои се соочуваат или да најдат информации за брендот.

Развијте ја својата репутација како одговорен, грижлив бренд, нудејќи поддршка преку социјални платформи:

Креирајте систем за следење на коментари, прашања и поплаки од купувачи на социјалните медиуми.

  • Одговорете на нивните прашања и проблеми во најкратк можен рок
  • Комуницирајте на едноставен и разбирлив јазик и бидете позитивни и корисни.
  • Слушајте ги нивните критики и дајте им чувство дека се слушнати
  • Препознајте кога треба да ги разрешите јавните разговори во приватни пораки

Трошете колку што можете да си дозволите

Трошоците за маркетинг се зголемуваат, и не секој бизнис може да си дозволи големи кампањи. Но, можете да добиете многу вредност за вашиот предвиден буџет со рекламирање на социјални медиуми. Вашиот бизнис, без оглед на големината или буџетот, има можност да ја зголеми публиката и да ги достигнете вашите цели преку реклами на социјални платформи како Facebook и Instagram.

Кога креирате рекламна кампања, треба да знаете јасно до кого се обидувате да стигнете и која цел сакате да ја постигнете, за да не го трошите вашиот буџет за бескорисно рекламирање. Избегнувајте премногу реклами кои директно и нападно продаваат, наместо тоа одберете содржина што ја едуцира или ја забавува вашата публика (или комбинација од двете.).

Социјалните медиуми се клучен дел од вашиот бизнис маркетинг, и не мора да значи дека само заради тоа што не сте работеле до сега ќе биде стресно за менаџирање.