Маркетарите и графичките дизајнери долго време знаат дека бојата игра главна улога во успехот на секоја маркетинг кампања. Специфичните бои имаат тенденција да предизвикаат одредени емоции кај клиентите, со што се создава релевантност на брендот и мотивација за купување или користење на истиот. Следната листа содржи 10 бои кои ја зголемуваат продажбата, заедно со специфичните емоции што ги евоцираат.

1. Црвена боја

Црвената боја е бојата на моќта. Го привлекува вниманието на луѓето и успева да го задржи, што е причината зошто е најпопуларната боја за маркетинг.

2. Сина

Доколку сакате вашиот бренд да биде препознатлив како сигурен, откачен и кул, сината боја е бојата што би требало да ја користите и да доминира. Измешајте сина со комплементарни бои за најдобри резултати.

3. Розева

Розевата боја е за брендови кои се борат за вниманието на помлада женска таргет група. Овде ништо не може да тргне обратно со користење на розева боја. Оваа боја е за брендови кои сакаат да бидат перцепирани како забавни, блескави, нежни и целосно женски.

4. Жолта

Жолтата боја е моќна боја, но исто така е и најопасната боја во дизајнот. Користете жолто за да го наведете вниманието на публиката на деталите што посакуваат да бидат видени или запазени и да ги убедите дека вие сте сигурни во вашите способности и она што го правите

5. Зелена

Зелената боја е разноврсна боја и се карактеризира со повеќе особини. Топло и поканува, давајќи му на клиентите пријатно чувство за брендот. Друго, зелената е бојата што означува здравје, животна средина и добра волја. Исто така, зеланата е и бојата на парите и потрошувачката, така што создава мисли за богатство и е погодна за брендови кои се насочени кон штедење, купување и дополнителна вредност.

6.  Виолетова

Виолетова е бојата на кралското семејство, што го прави совршен за давање на допир на елеганција и престиж на брендот и креираните маркетинг материјали.

7. Златна

Златната боја е исто така елегантна и престижна, но за разлика од виолетовата нс брендот може даму додаде и карактеристика на моќност. Во комбинација со виолетова или зелена, може да креира слика на уникатно, ограничено и не секому достапно.

8. Портокалова

Портокаловата боја има во себе енергија. Има моќни карактеристики за добивање на внимание, забавна боја е и кул. Сето ова им овозможува на клиентите кои го користат овој бренд да се чувствуваат како да се занимаваат со најсовремена компанија.

9. Кафеава

Кафената боја е почувствителен тон, е познат како боја на утеха, давајќи релаксација на клиентите и е погодна за користење кај брендови како психолошки организации и производи и услуги поврзани со емоциите на човекот

10. Црна

Црна е уште една многу разновидна боја. Може да биде модерно или традиционално, возбудливо или опуштено. Користена како контрастна боја, црна најчесто додава драма за секое расположение кое сакате да го дадете во вашиот бренд.